mandag 13. februar 2012

Anne 1 år!

I går var det stor feiring, da lille Anne fylte ett år - dvs hun fyller på fredag, men vi er så frekke at vi feirer før tida. Veldig hyggelig med besøk fra slekta mi. Masse fine mennesker. Men hva hovedpersonen fikk med seg? Kanskje noe som dette:
"Dagen hadde vært rolig som vanlig og lite skjedde. De prøvde å få meg til å sove, men det var kjedelig. Så gikk vi en tur i bæremeisen og da kunne jeg endelig prate om alle tankene jeg har gjort meg om hvordan vi kunne få litt mer action i huset. Mamma og pappa bablet som svar, igjen. Jeg tror ikke de tar meg seriøst - og de er nok ikke særlig intelligente heller, er jeg redd. Jeg bæsja litt og pappa skiftet bleie da det plutselig kom masse mennesker inn i huset. Surprise party! De hadde med seg masse lyder og jeg ble litt overveldet, for jeg kjente de ikke helt igjen. Men etter hvert husket jeg at jeg hadde vært på fest med de før. Og Ingeborg på fire er jo party queen nummer en! Jeg skal bli som henne. Jeg fikk spise på masse fint papir, før jeg plutselig ble trøtt, det var nedtur. Så våknet jeg igjen og det var fremdeles fest, jeg fikk kake og Ingeborg hadde lagt masse kake til bare meg under bordet. Deilig å få litt matro. Jeg fikk pratet masse med Kristian, Eirik, Håkon, Henrik og Ingeborg. I tillegg viste jeg bæssmor rundt i huset, det tror jeg hun ble glad for. Hun likte særlig at jeg viste henne bildene de har tatt av meg. Så var de plutselig borte igjen og festen var over. For en nedtur! Jeg ble sittende igjen med smokken i munnen og sånn passe kjedelig grøt til kvelds."


Og pappa bakte kake!
(Men han pynta ikke, estetikk er rent maskulint sett en død muskel i denne kroppen)

Mens Anne smakte på røra for å kvalitetssikre produktet. Både farge, tekstur og lukt ble nøye eksaminert før produktet kunne sendes videre i produksjonsprosessen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar